Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.

A támogatásról részletes információt itt találsz.

  • Szolgáltatások
  • Referenciák
  • Kapcsolat
  • in English
  • Blog
  • Álláskeresőknek

Menü

  • Szolgáltatások
  • Referenciák
  • Kapcsolat
  • in English
  • Blog
  • Álláskeresőknek
  • Regisztráció
  • Belépés
  • Belépés

Hírek

Kiderült, mire nem sajnálja a pénzt az Y generáció

2016. június 07.

Az Y generáció vásárlási szokásait vizsgáló felmérés meglepő eredményre jutott.

Azt tudjuk az Y generációról, hogy a technológia megszállottjai, hezitálás nélkül felmondanak, és legalább egy tucat munkahelyük volt már, fontosnak tartják, hogy lássák a munkájuk eredményét, és hogy jó közösségben dolgozzanak, utóbbiakat gyakran a fizetés elé helyezve a prioritási listán, bár ezt egy 2700 munkaadó bevonásával készült mítoszromboló felmérés egyszer megcáfolta. Ezek – a legutóbbit leszámítva – nem meglepő információk, az már inkább az, ami a TD Bank felméréséből derült ki, amely 1500, az említett korcsoportba tartozót kérdezett meg vásárlási szokásairól.

A felmérésből többek között kiderült, hogy több készpénzt használnak, mint gondolnánk, félnek az eladósodástól, nem igazán érdeklik őket a pontgyűjtő kártyák és ugyan többet vásárolnak, mint más korosztálybeliek, viszont az akciókra csapnak le, így kevesebb pénzt költenek.

Az egyetlen kategória pedig, amire bárki másnál több pénzt áldoznak, az a kávé és a gyorskaja. Ennek oka nyilván a rohanó életmód, de ha kicsit jobban megkapargatjuk a dolgot, azt látjuk, hogy nem csak ez a generáció az, amelyiket szorítják a határidők, inkább arról van szó, hogy a hatékonyság mellett a kényelem az, ami magyarázza költési szokásaikat, már ha a főzésről van szó. Ezért ha cégének célközönsége az Y generáció, jó, ha tudja, hogy nem csak minőségi termékre, szolgáltatásra vágynak, de ezt minél előbb szeretnék megkapni – írja a felmérésre hivatkozva az Inc.com.

 

Olvass tovább!

Kampányoljon boldogsághormonnal!

Nem is a macska az online varázsfegyver

Többet akar eladni? Lássa, kivel áll szemben!

Tényleg nem menő már az akció?

Forrás: Hvg.hu
 
Ajánlom ismerőseimnek Küldés emailben

Ajánlott állások

Pályakezdő adattárház fejlesztő
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Crew Control Student
 Budapest
Wizz Air
Mail Collection
 Budapest
Intrum ASC Kft.
Kontroller/Business Analyst
 Budapest
Intrum ASC Kft.
Kötelező szakmai gyakorlatos Somogy vármegye
 Kaposvár
OTP Bank Nyrt.
Még több hasonló állás

Közelgő események

OPEN NIGHT·GYÁRLÁTOGATÁS A P&G BUDAPEST GYÁRÁBAN
  2025. Máj 14.
recruiTECH CEE 2025
  2025. Máj 23.
Összes esemény


@
  • Adatkezelési tájékoztatóban
  • Felhasználási feltételekben
  • GYIK
  • Hirdetési lehetőségek
  • Kapcsolat
  • Copyright © 2025 frissdiplomas.hu

Elfelejtett jelszó
 Profilom

 Beállítások

 Letöltések

 Kilépés