Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.

A támogatásról részletes információt itt találsz.

  • Szolgáltatások
  • Referenciák
  • Kapcsolat
  • in English
  • Blog
  • Álláskeresőknek

Menü

  • Szolgáltatások
  • Referenciák
  • Kapcsolat
  • in English
  • Blog
  • Álláskeresőknek
  • Regisztráció
  • Belépés
  • Belépés

Hírek

Nem is a macska az online varázsfegyver

2016. Máj 20.

A macska az internet királynője, pont. Videók, mémek, a megszemélyesítés ezer formája. Így hát kissé meglepő adat, hogy kétszer olyan hatékony az a marketingkampány, amely a másik fő négylábú kedvencre épít.

A macska az internet királynője, pont. Videók, mémek, a megszemélyesítés ezer formája. Így hát kissé meglepő adat, hogy kétszer olyan hatékony az a marketingkampány, amely a másik fő négylábú kedvencre épít.

Ezt állítja a smallbiztrends cikke, mégpedig az Adobe stockfotói letöltési statisztikái alapján. A kifejlett egyedek képeiből 21, a kölyköket ábrázolókból pedig egyenesen 62 százalékkal kérnek többen, ha kutya.

Bár általában igaz, hogy a letöltések masszív részét teszik ki az állatos fotók, a felhasználók választásában messze a legnépszerűbb a kölyökkutya, azon belül is a golden retriever, majd a labrador, a bulldog, a beagle és a német juhász. A cikk megszólalói szerint a tekintet a kulcs.
Joggal számít olvadásra a fogyasztó oldalán, aki gombolyaggal játszó, cérnahangon nyirvákolva ide-oda gurulászó szőrgombolyagokkal operál. De több és gyorsabb reakciót kap az a kampány, amelyikben a vállalat úgy próbálja elérni cseppet sem burkolt kereskedelmi céljait, hogy hat-nyolc-tizenkét hetes kutyák néznek a potenciális vásárlóra. Mert ahol ők néznek, ott nézve van.

Azért persze a macska erejét se becsülje alá senki. Az angol külügyminisztérium például a közelmúltban egészen magas fokon művelte a cicamarketinget.
Terméket ugyan nem reklámoznak, de az intézményi brandinget mondhatni kimaxolták azzal, hogy menhelyről fogadtak örökbe egy macskát. Palmerston beköltözött az irodába és nyomban kapott egy Twitter fiókot . A minisztérium alkalmazottai közleményben biztosították az állampolgárokat, hogy nem közpénzből, a saját fizetésükből látják el a hajdani miniszterelnökről elnevezett négylábút. Másnap reggel pedig posztban nyugtattak meg mindenkit: Palmerston nem piszkított, nem tett tönkre és nem karmolt össze semmit az éjszaka.

 

Olvass tovább!

A legállatibb állatbarát iroda

Ezt jó, ha tudja, ha Facebookon vagy Instán nyomul

Többet akar eladni? Lássa, kivel áll szemben!

Így kerülhet fel vállalkozásával a Google találati listájára

Forrás: Üzletrész.hu
 
Ajánlom ismerőseimnek Küldés emailben

Ajánlott állások

Minőségügyi Auditor
 Szeged
Bonafarm Zrt.
Forrás- és fogyasztáselemzési gyakornok
 Budapest
MAVIR ZRt.
System Administrator
 Budapest
KBC Global Services Hungary
Data Analyst gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
DUÁLIS KÉPZÉS - Villamosmérnök (Msc)
 Budapest
MAVIR ZRt.
Még több hasonló állás

Közelgő események

Nyílt nap - Coach KÉpzés (ICF Level 1) és Trénerképzés
  2025. augusztus 26.
Women in Data Science Budapest
  2025. október 09.
Összes esemény


@
  • Adatkezelési tájékoztatóban
  • Felhasználási feltételekben
  • GYIK
  • Hirdetési lehetőségek
  • Kapcsolat
  • Copyright © 2025 frissdiplomas.hu

Elfelejtett jelszó
 Profilom

 Beállítások

 Letöltések

 Kilépés