Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.

A támogatásról részletes információt itt találsz.

  • Szolgáltatások
  • Referenciák
  • Kapcsolat
  • in English
  • Blog
  • Álláskeresőknek

Menü

  • Szolgáltatások
  • Referenciák
  • Kapcsolat
  • in English
  • Blog
  • Álláskeresőknek
  • Regisztráció
  • Belépés
  • Belépés

Hírek

Nem is a macska az online varázsfegyver

2016. Máj 20.

A macska az internet királynője, pont. Videók, mémek, a megszemélyesítés ezer formája. Így hát kissé meglepő adat, hogy kétszer olyan hatékony az a marketingkampány, amely a másik fő négylábú kedvencre épít.

A macska az internet királynője, pont. Videók, mémek, a megszemélyesítés ezer formája. Így hát kissé meglepő adat, hogy kétszer olyan hatékony az a marketingkampány, amely a másik fő négylábú kedvencre épít.

Ezt állítja a smallbiztrends cikke, mégpedig az Adobe stockfotói letöltési statisztikái alapján. A kifejlett egyedek képeiből 21, a kölyköket ábrázolókból pedig egyenesen 62 százalékkal kérnek többen, ha kutya.

Bár általában igaz, hogy a letöltések masszív részét teszik ki az állatos fotók, a felhasználók választásában messze a legnépszerűbb a kölyökkutya, azon belül is a golden retriever, majd a labrador, a bulldog, a beagle és a német juhász. A cikk megszólalói szerint a tekintet a kulcs.
Joggal számít olvadásra a fogyasztó oldalán, aki gombolyaggal játszó, cérnahangon nyirvákolva ide-oda gurulászó szőrgombolyagokkal operál. De több és gyorsabb reakciót kap az a kampány, amelyikben a vállalat úgy próbálja elérni cseppet sem burkolt kereskedelmi céljait, hogy hat-nyolc-tizenkét hetes kutyák néznek a potenciális vásárlóra. Mert ahol ők néznek, ott nézve van.

Azért persze a macska erejét se becsülje alá senki. Az angol külügyminisztérium például a közelmúltban egészen magas fokon művelte a cicamarketinget.
Terméket ugyan nem reklámoznak, de az intézményi brandinget mondhatni kimaxolták azzal, hogy menhelyről fogadtak örökbe egy macskát. Palmerston beköltözött az irodába és nyomban kapott egy Twitter fiókot . A minisztérium alkalmazottai közleményben biztosították az állampolgárokat, hogy nem közpénzből, a saját fizetésükből látják el a hajdani miniszterelnökről elnevezett négylábút. Másnap reggel pedig posztban nyugtattak meg mindenkit: Palmerston nem piszkított, nem tett tönkre és nem karmolt össze semmit az éjszaka.

 

Olvass tovább!

A legállatibb állatbarát iroda

Ezt jó, ha tudja, ha Facebookon vagy Instán nyomul

Többet akar eladni? Lássa, kivel áll szemben!

Így kerülhet fel vállalkozásával a Google találati listájára

Forrás: Üzletrész.hu
 
Ajánlom ismerőseimnek Küldés emailben

Ajánlott állások

Integrációs gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
IT Front-end rendszerszervező gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Jogi gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
OCT IT Support CoE gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Navigator Assistant Student
 Budapest
Wizz Air
Még több hasonló állás

Közelgő események

OPEN NIGHT·GYÁRLÁTOGATÁS A P&G BUDAPEST GYÁRÁBAN
  2025. Máj 14.
recruiTECH CEE 2025
  2025. Máj 23.
Összes esemény


@
  • Adatkezelési tájékoztatóban
  • Felhasználási feltételekben
  • GYIK
  • Hirdetési lehetőségek
  • Kapcsolat
  • Copyright © 2025 frissdiplomas.hu

Elfelejtett jelszó
 Profilom

 Beállítások

 Letöltések

 Kilépés