Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.

A támogatásról részletes információt itt találsz.

  • KarrierIndító
  • Állások
  • Események
  • Cégek
  • Blog
  • Munkaadóknak

Menü

  • KarrierIndító
  • Állások
  • Események
  • Cégek
  • Blog
  • Munkaadóknak
  • Regisztráció
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Belépés

Hírek

Nyerő tippek kezdő marketingeseknek

Gazdasági
2017. Máj 26.

Egyre gyorsabban avul el az iskolapadban megszerzett tudás, ezért friss diplomával a zsebben csak további tanulással lehet boldogulni egy olyan dinamikusan fejlődő területen, mint a marketing. A legjobb szakemberek tanácsai következnek.

A data science (adattudománynak fordítható, de a kifejezés még nem vert gyökeret a hazai szaknyelvben – a szerk.) és a statisztika alapjainak elsajátítása elengedhetetlenek egy modern marketinges számára. A big data átfogó ismerete nélkül egyetlen bonyolultabb szervezet sem lesz működőképes a közeljövőben, ezért ebben az irányban kell fejlődni.  (Allen Garnett vezérigazgató, TrackMaven)

Minél több esettanulmánnyal kell megismerkedni. A marketingtevékenység bizonyos alapvető minták alapján megy végbe. Minden marketinges probléma egyedi ugyan, de bizonyos mértékben visszavezethető valamilyen alapesetre. Ezek ismeretében egy tapasztalt marketinges gyorsan megtalálja a mélyebb összefüggéseket ebben a látszólag keszekusza környezetben. Az esettanulmányok a tapasztalat shortcutjai. (Colin Mithell, wordwide head of planning, Ogilvy & Mather)

Három jó tanácsot tudok adni: 1. Mindig légy önzetlen és hálás. 2. Soha ne állj le a tanulással. 3. Értékeld a kreativitást: ettől lesz a világ olyan átkozottul érdekes.

(Dana Anderson, alelnök, marketingigazgató, Mondelez International)


Keress egy mentort – sőt, ha lehet, kettőt –, akiket szeretné felülmúlni. Szegődj a nyomukba és mindenben támogasd őket. Ennek köszönhetően megnyílnak előttek az ajtók és gyalázatosan aránytalan előnyökhöz jutsz. Minek strapálnád agyon magad? A kapcsolatok számítanak igazán.
(Dennis Yu, technológiai igazgató, BlitzMetrics)


Ha sikeres akarsz lenni, iktasd ki a stresszt az életedből. Amikor bemész dolgozni, élvezd, amit csinálsz, légy önmagad, és néha tégy csodát. Ennyi!
(Marc Cuban milliárdos üzletember)


Légy magabiztos és a legelején vállalj minél több kockázatot még akkor is, ha gyakran megbotlasz emiatt. Rengeteget fogsz tanulni ezekből a tapasztalatokból. Jelentkezz minél komolyabb feladatokra és bátran tedd át a székhelyed bárhová országon belül vagy külföldön, ahol szakmailag és emberileg jobban tudsz fejlődni. (Marla Kaplowitz, vezérigazgató, MEC North America)

Maximálisan teljesíts, ne a megúszós taktikát válaszd. Így tudsz kimagasodni a tömegből. Még a legokosabb emberek is hajlamosak olcsóbb megoldásokat választani. Tartózkodj ettől. Ne feledd, hogy mindenre kellő időt és energiát kell fordítani, különösen a pályád elején. Nem fogod megbánni. (Michelle Lynn, chief insight officer, Dentsu Aegis Network)


A legjobb alkalmazottaink azok, akiknek sokirányú tapasztalatuk van, tehát bátran próbálkozz rokon területeken, hogy transzferálható képességeket fejlessz ki. Ha túlságosan egy dologra koncentrálsz, lemaradsz azokról a lehetőségekről, amelyek hosszú távú hasznot hajthatnak számodra a karriered során.
(Paul Wolfe, HR-alelnök, Indeed)


Folyamatosan tanulj. Az egyetemi diploma a szakmai karrier alapja, de utána sem szabad megállni, a tudás új horizontjait kell meghódítani. Világunk napról napra változik, akárcsak kollektív tudásunk. Használd ki ennek minden előnyét, hogy sikeres karriert futhass be.
(Rick Sweeney, igazgató, Circle of Excellence; egyetemi tanár)


Csatlakozz egy szakmai szervezethez. Ne csak látogatóként, hanem találj magadnak egy szimpatikus feladatot. Ha érdekel a rendezvényszervezés, szállj be egy konferencia megrendezésébe. Ha kutatni szeretsz, ajánld fel a segítségedet egy előadónak vagy töltsd fel információkkal egy szakmai portál valamelyik szekcióját. Remek kapcsolatokat építhetsz ki, amelyek idővel továbbfejlődnek, és ezek a tapasztalatok sokat számítanak majd az eljövendő állásinterjúk során.
(Stacey Lane karriercoach és tanácsadó)


A pályafutásom kezdetén az volt a legjobb dolog, hogy odafigyeltem, mit mondanak mások. Időt szántam arra, hogy elbeszélgessek olyan emberekkel, akik különböző osztályokon és pozíciókban dolgoztak, hogy megérthessem, mi a dolguk és miért szeretik, amit csinálnak. Ez sokat segített abban, hogy kiválasszam a saját karrierem irányát és kitaláljam, a marketingnek mely aspektusait szeretem (és mit nem).  (Staphen Strauss, értékesítési és kontentmarketing-igazgató, PayPal)



Olvass tovább!

Kapósak a pénzügyesek

Mobillal pörög az európai online reklámpiac

Forrás: jobline.hu
 
Ajánlom ismerőseimnek Küldés emailben

Ajánlott állások

Adminisztratív munkatárs - beszerzési terület (határozott idő)
 Budapest
Lidl
Folyamat- és szervezetfejlesztési gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Nemzetközi folyamatfejlesztő gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Lakossági hitelezési munkatárs
 Budapest
euJOBS Kft.
Retail Data Analytics Intern
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Még több hasonló állás

Közelgő események

OPEN NIGHT - Gyárlátogatás a P&G Budapest gyárában
  2025. június 19.
Összes esemény


@
  • Adatkezelési tájékoztatóban
  • Felhasználási feltételekben
  • GYIK
  • Hirdetési lehetőségek
  • Kapcsolat
  • Copyright © 2025 frissdiplomas.hu

Elfelejtett jelszó
 Profilom

 Beállítások

 Letöltések

 Kilépés