Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.
A mai nappal indul a Magyar Telekom karácsonyi kampánya, melyben egy igencsak sokakat érintő témát dolgoznak fel.
Még a legjobb kapcsolatokban is előfordul, hogy a felek között kialakul egy teljesen természetes érzelmi távolság, ha időről időre nem szánnak energiát arra, hogy ápolják a kapcsolatot. A telekommunikációs cég szerint azonban az ünnepek jó alkalmat és keretet adhatnak arra, hogy kimutassuk az egymás iránt érzett szeretetünket egy kicsi, emberi gesztussal, és ezáltal megújítsuk a kapcsolatainkat.
Ezért idén karácsonykor arra biztatják az embereket, hogy hidalják át a távolságokat, és kerüljenek újra közelebb egymáshoz. A TV-ben mától látható image reklámfilmjükben olyan távolságokat mutatnak be, amelyek nem óriási traumákból, életre szóló konfliktusokból fakadnak, hanem átlagosak, egyszerűek és emberiek. Így a történetek inspiráló tanmese formájában adnak át egy érzelmes üzenetet az emberi kapcsolatokról és az azokat meghatározó értékekről: a megbocsátásról és az elfogadásról.
Az image filmet még számos egyéb reklámfilm és kreatív fogja támogatni a kampányban, melyek a tarifa szpotokat elnézve jóval könnyedebb hangvételűek és humorosabbak lesznek, feloldva ezzel kicsit a fő film komolyságát.
A reklámfilmet ide kattintva nézheted meg!
Olvass tovább!
Férjmegőrzővel pörgetik fel a bevásárlást
Digitálismarketing-akadémiát indít a Group M