Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.
A megnövekedett karácsonyi forgalom egyik fő problémája, hogyan vegyék rá a háziasszonyok a férjeiket, hogy elkísérjék őket a bevásárolni. Egy shanghaji pláza óriási ötlettel állt elő ennek megoldására.
Férjmegőrzőt nyitott egy shanghaji pláza – tudósított a chinanews.com. A bevásárlóközpontba érkező hölgyek „leadhatják” férjüket a megőrzőben, akik kényelmes székekben, magazinokat lapozgatva várhatják ki, amíg feleségük elintézi a bevásárlást. Ez megoldás, amellett, hogy mentesíti a férfiakat a vásárlás nyűge alól, marketingfogásként sem utolsó, mivel anélkül kerülhet be az ezt bevezető kereskedelmi egység minden híradásba, hogy egyetlen fillért is fordítana reklámra.
Habár azzal a tévhittel mindenki tisztában van, hogy a férfiak szükséges rosszként élik meg a bevásárlást, addig ma már az online vásárlási lehetőségeknek köszönhetően ők is örömmel vásárolnak. Sőt. A GKI Digital korábbi kutatásából kiderül: 300 milliárd forintot költöttünk el a tavalyi évben online vásárlásokra, ahol az élmezőnyben a műszaki cikkek és a szórakoztató elektronika szerepelnek. Ezeket leginkább a férfiak rendelik, akik a tavalyi évben közel 40 milliárd forintot tapsoltak el webshopos megrendelések alkalmával.
Olvass tovább!
Digitálismarketing-akadémiát indít a Group M
A legszebb ajándék te vagy! – üzeni a Spar
Felhőbe költöznek a HR rendszerek
„Miért alkalmazzuk önt?” – Mit lépjünk erre az interjúkérdésre?