Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.
Először készített karácsonyi imázsfilmet a Spar úgy, hogy a reklámfilm három ország marketingeseinek és kreatívszakembereinek összefogásában valósult meg – olvsható a kiskereskedelmi márka közleményében. A film november 3-tól már látható Magyarországon.
A kampány a Spar magyarországi, szlovéniai és horvátországi vállalatainak együttműködésével készült, a tartalmi megvalósítást a szlovén Futura DDB végezte. A 60 és 95 másodperces formátumban elkészült kisfilmet Szlovénia egyik városában és a közelében lévő erdőkben, hegyekben forgatták, kifejezetten erre a reklámfilmre írt zenével.
„A Spar hazai történetében először a karácsonyi film nemzetközi összefogással készült el. Össze kellett hangolni a három ország kulturális különbségeit, így kellett egy olyan üzenetet, képi világot létrehozni, amely jól működik mindegyik országban” – nyilatkozta Maczelka Márk kommunikációs vezető. A közlemény szerint hasonló karácsonyi reklámfilmet először tavaly készített a Spar, a nyugati-európai nagy élelmiszerláncok által diktált trendnek megfelelően. (Ami igaz is, ha figyelembe vesszük, hogy mekkora giccsparádékkal szokott előrukkolni az angliai John Lewis és Sainsbury, illetve tavaly már a német Edeka is - a szerk.)
Az új filmhez kapcsolódóan tévé, óriásplakát és citylight, digitális és közösségi média aktivitás, valamint bolti kommunikáció is indul. Az alábbiakban az alkotók tájékoztatását olvashatják:
Olyan globális értékeket szerettünk volna hangsúlyozni, mint az új élet születése, a szeretet, a bizalom és a gondoskodás, valamint az otthon, amelyeket egy közös ünnep, a Karácsony testesít meg minden család életében.
A reklámfilm egy fiatal házaspár életébe enged bepillantást, történetük egy érzelmi utazásra visz minket a karácsonyi előkészületek idején, amelynek a végén szívmelengető a happy end. A képkockák bármely család otthonában készülhettek volna: ismerős és olykor kényelmetlen pillanatok ezek, de a feloldásuk katartikus. A reklámfilm központi mondandója, hogy nincs fontosabb a világon, mint a szeretet.
A videó elérhető ide kattintva
Olvass tovább!
Felhőbe költöznek a HR rendszerek
Motivációs levél pályázásnál: hozd ki a maximumot belőle
„Miért alkalmazzuk önt?” – Mit lépjünk erre az interjúkérdésre?