Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.
Utánpótlásnevelési programot indít a WPP médiaügynökségi csoportja, a Group M. A GroupM Akadémia célja, hogy a pályakezdő és felsőoktatásban tanuló fiatalok számára vonzóbbá tegye az onlinemarketing-szakmát.
A digitális reklámszakma sokkal több szakembert tudna foglalkoztatni, mint amennyi jelenleg dolgozik a piacon. A cégek többsége folyamatosan küzd a munkaerőhiánnyal és a generációs változásokból is adódó gyors fluktuációval - olvasható a Group M közleményében.
A GroupM ezért elébe megy a helyzetnek és már azelőtt elkezdi az utánpótlás nevelését, mielőtt egy adott pozícióban szükség lenne emberre. A program támogatja azt is, hogy a junior pozícióban dolgozó kollégák előre tudjanak lépni, mert így az utánpótlásuk biztosítva lesz.
A GroupM Akadémián az oktatás egy összetett felvételi eljáráson keresztül kiválasztott hallgatók szűk körével indul jövő év elején. A képzési program része a digitális alapképzés, illetve PPC és programmatic specializáció, tehát olyan ismereteket kapnak a hallgatók, amelyek a marketing és média szakma jelenét és jövőjét jelentik. A programért Ihász Ingrid, a GroupM Head of Digital Future-je felel.
A 2017 elején induló képzésre 2016 november 21-éig lehet jelentkezni!
További részletek és jelentkezés a GroupM Akadémia honlapján.
Olvass tovább!
A legszebb ajándék te vagy! – üzeni a Spar
Felhőbe költöznek a HR rendszerek
„Miért alkalmazzuk önt?” – Mit lépjünk erre az interjúkérdésre?