Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.
A K&H szakmai gyakorlati lehetőséget nyújt azon nappali tagozatos, kommunikáció szakon tanuló hallgatók számára, akik szeretnének mélyebben elmerülni a PR és a marketingkommunikációs szakma rejtelmeiben. A K&H-nak korábban is voltak gyakornoki programjai, ám ezúttal egy kommunikációs versenyt hirdetett meg, melynek végén a hat legjobb pályázó a vállalat Kommunikációs igazgatóságán töltheti el gyakorlati idejét.
Ahogy közelednek az egyetem, vagy a főiskola utolsó félévei, rengeteg hallgató kezdi el keresni azt a munkahelyet, ahol eltöltheti a gyakorlati idejét. Egyesek az állásportálokat bújják, mások inkább az ismeretségi körükben kérdezősködnek és akadnak olyanok is, akik próba szerencse alapon a nagyobb cégeknél érdeklődnek a pozíciók felől. Persze az ideális gyakornoki helyet nem könnyű megtalálni, időnként akár hónapokig is tarthat a kutatás. A K&H most erre megoldásként szakmai gyakorlati lehetőséget nyújt azon nappali tagozatos, kommunikáció szakon tanuló hallgatók számára, akik szeretnének mélyebben elmerülni a PR és a marketingkommunikációs szakma rejtelmeiben. A szerencsések a vállalat kommunikációs igazgatóságán tanulhatnak majd, amely az elmúlt években számos rangos elismerést kapott, például 2013-ban az Arany LolliPOP-ot, 2014-ben a Sándor Imre PR fődíjat, és a Magyar PR Szövetség CSR Best Practice-ét, valamint egy esztendővel később a CSR Best Practice "Példaértékű CSR gyakorlat 2015” címet is kiérdemelte.
A K&H-nak korábban is voltak gyakornoki programjai, ám ezúttal egy kommunikációs versenyt hirdetett meg, melynek végén a hat legjobb pályázó a vállalat kommunikációs igazgatóságán töltheti el a gyakorlati idejét. Ez idő alatt a gyakornokok fizetést kapnak, illetve a cég minden hónapban további juttatást biztosít számukra.
A K&H Csoport támogatási stratégiája részeként kiemelt figyelmet fordít a fiatalokra és oktatásukra. A pályázat célja, hogy lehetőséget biztosítson a felsőoktatásban tanulók számára az elméleti ismereteik alkalmazására a gyakorlatban. A jelentkezőknek két részből álló integrált kommunikációs kampányt (marketingkommunikáció és PR) kell elkészíteniük egy adott témában. Ezen dolgozhatnak egyénileg, vagy akár két-három fős csapatokban is. Az elkészült pályamunkákat 2016. október 21-ig kell elektronikus formában benyújtani. A beérkezett pályamunkákról neves szakmai zsűri dönt.
Olvass tovább!
15 milliárdos program indul, amiből a cégek több gyakornokot foglalkoztathatnak