Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.
A brit szupermarket lánc is a printhirdetésekre esküszik.
„A print áll minden Waitrose terv középpontjában” – mondta Tim Pearson (Manning Gottlieb OMD's) a Waitrose brit szupermarket lánc média ügynökségének vezetője a 2016-os Newsworks’ Shift konferencián, Londonban. Szerinte a print a leghatékonyabb csatornájuk és ez hozza a legjobb reklámköltség-megtérülést, mind a márka, mind a konverziós mérési szempontok alapján.
A Waitrose a legnagyobb printhirdető a szektorban
A Waitrose kreatív ügynökségének vezetője, Tammy Einav (Adam & Eve/DDB) szerint a „printhirdetés lehetővé teszi, hogy a sztorinkat izgalmasabban és gazdagabban adjuk elő, például sorozathirdetésekkel, vagy reklám és egy recept kombinációjával ugyanabban a lapban.” Az olvasó printhez fűződő személyes, bizalmas viszonya miatt a hirdetéseket is hitelesebb információforrásnak, akár a tartalom szerves részének tekinti.
A digitális információk általánosságával szemben az olvasó a printtel szemben személyes érintettséget, emberközelibb viszonyt érez, ezért a szakemberek úgy vélik, hogy a hirdetés, a saját magazin és hírlevél kiadása és online hirdetések a Waitrose sikerének a kulcsa.
Olvass tovább!
Legyél olyan hatásos előadó, mint Steve Jobs!