Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.
Nemcsak a hazai munkavállalók kedvelik a szolgáltató központokat, a szolgáltató központok is kedvelik Magyarországot - derült ki a Deloitte Magyarország felméréséből.
Magyarországon már jelenleg is több mint 100 vállalat működtet ügyfélszolgálati, pénzügyi, HR, IT vagy éppen marketing szolgáltató központot. Ezek hozzávetőleg 42 ezer embert foglalkoztatnak Budapest mellett elsősorban Debrecenben, Pécsett, Székesfehérváron, Szegeden, Miskolcon és Nyíregyházán.
Lukács Eszter, a Deloitte szenior tanácsadója rámutatott: a trendek egyértelműen a folyamatosan növekvő SSC-szektor további fejlődésére és terjeszkedésére utalnak, a szektor így a külföldi tőke egyik fő célpontjává válhat az elkövetkező években.
A terjeszkedés mellett a tehetséges munkaerő hiánya is jellemző a területre: a cégek versengenek a megfelelő végzettségű és tudású jelöltekért! Ha beszélünk idegen nyelveket, kiváló lehetőségeink vannak az elhelyezkedésre!
Nem szükséges minden szolgáltató központi álláshoz felsőfokú végzettség. A kínálatot érdemes az elvárt végzettség alapján is átböngészni.
Olvass tovább!
Így használd a Facebookot nyelvtanulásra!