Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.
A vancouveri TED konferencián debütált a Prezi a kiterjesztett valóságra épülő koncepciója, a Prezi AR. Ebben a prezentációk az előadót körülvevő világból épülnek fel, így a valóság és a virtuális valóság találkozik az előadásokban. Szintén a napokban indult el a Prezi új prezentációs rendszere, a Prezi Next is.
A Prezi Next nem új funkciót jelent, hanem azt a nevet, ami alatt a vállalat alaposan megújította a már jól ismert szolgálatását. Ez, az új verzió is a vizuális történetmesélésre épül, de sokkal egyszerűbben, gyorsabban és intuitívabban lehet vele prezentációkat készíteni. Ezt segíti a 100 előre telepített sablon is, amelyeket amúgy könnyen tovább lehet alakítani, hogy valóban személyes, de vizuálisan izgalmas előadások készüljenek. A Prezi Next technológiája lehetővé teszi, hogy úgynevezett párbeszéd alapú előadásokat tartsunk. Ennek a lényege, hogy nem egy előre meghatározott útvonalon kell végigpörgetni egy-egy előadás diáit, hanem a felmerülő kérdéseknek megfelelően arra a részre ugorhatunk, amiről éppen szó van. Azaz, az előadók mindig arról beszélhetnek, ami a hallgatóságukat érdekli.
A Prezi Nextbe épített elemzőrendszerrel valósidejű adatokon keresztül látható, hogy melyik része volt a legérdekesebb az előadásnak, melyik részen töltötték a legtöbb időt az olvasók, így tudhatjuk, hogy mi érdekelte őket igazán. Ez a lehetőség korábban csak a csoportos felhasználóknak volt elérhető.
Az idei TED konferencia egyik kiemelt előadója volt Robert Sapolsky, kutató, aki “Viselkedés: az emberi biológia legjobb és legrosszabb oldala” címmel tartott előadást. Azonban a kutató nem a színpadon, hanem a Prezi San Francisco-i irodájából adott elő, a cég kísérleti fejlesztésével, a Prezi AR-ral. Robert a körülötte lévő térre építette fel a prezentáció vizuális részét, így a közönségnek nem kellett választania, hogy őt vagy az előadását követik-e? A kiterjesztett valóság használatának köszönhetően az előadó és közönsége között sokkal közvetlenebb kapcsolat alakulhat ki, és a vállalat szerint így a bonyolultabb témákat is könnyebb értetővé tenni.
Olvass tovább!
7 általános hiba az értékesítés és a marketing együttműködésében