Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.

A támogatásról részletes információt itt találsz.

  • KarrierIndító
  • Állások
  • Események
  • Cégek
  • Blog
  • Munkaadóknak

Menü

  • KarrierIndító
  • Állások
  • Események
  • Cégek
  • Blog
  • Munkaadóknak
  • Regisztráció
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Belépés

Hírek

Tovább nő a reklámpiac

2016. szeptember 28.

Az idén várhatóan 4,4 százalékkal nő a globális reklámpiac a tavalyihoz képest a Carat előrejelzése szerint. A médiaügynökségi hálózat prognózisa alapján a korábban vártnál nagyobb lehet a fejlődés Oroszországban, Közép- és Kelet-Európában, Ausztráliában, valamint az Egyesült Államokban. A digitális platformokon nő leggyorsabban a reklámköltés, idén világszinten akár 15,6 százalékos is lehet a fejlődés.

Frissítette az erre az évre vonatkozó reklámpiaci előrejelzését a Carat, és bár a fő adat csak minimális mértékben változott, egyes piacokon a korábban vártnál nagyobb lehet a fejlődés. A társaság számításai szerint ebben az évben 4,4 százalékkal, 548,2 milliárd dollárosra nőhet a globális hirdetési piac, márciusban még 4,5 százalékos bővüléssel számoltak.

Az 59 piac adatainak összesítésével megalkotott előrejelzés alapján a leggyorsabban a digitális platformokon nő a reklámköltés, online és mobilos hirdetésekre 15,6 százalékkal többet fordítanak idén, mint a múlt évben, jövőre pedig további 13,6 százalékos fejlődés jöhet. A vizsgált országok közül 13-ban már a digitális csatorna részesül a legnagyobb arányban a reklámpiacból. Globálisan idén 27,7 százalék körül lehet a részesedése.

A televízió idén 41,1 százalékos arányt érhet el a reklámpiacon, amit nagy mértékben a jelentős sporteseményeknek köszönhet.

A Carat friss előrejelzése alapján néhány országban a korábban vártnál gyorsabb lehet a reklámpiac fejlődése. Ezek között találhatjuk Oroszországot, ahol a korábban jelzettnél 0,6 százalékponttal magasabb, 6,2 százalékos növekedést várnak. Jóval nagyobb a változás Közép- és Kelet-Európa esetében, ahol 2,2 százalékos bővülést prognosztizáltak márciusban, a friss adatok alapján azonban 4,7 százalékos fejlődés várható. Ausztráliában pedig még ennél is nagyobb lehet a változás, 2,5 százalék helyett 5,4 százalékot nőhet a hirdetési piac. Globális szempontból azonban a legfontosabb az lehet, hogy az Egyesült Államokban is meglódultak a hirdetők, és ennek köszönhetően a márciusban jelzett 4,7 százalék helyett ott 5 százalékos lehet a növekedés. Egyedül az amerikai elnökválasztáshoz kapcsolódóan 7,5 milliárd dolláros reklámköltéssel számol a Carat.

 

Olvass tovább!

Cégvezető lennél? Még jelentkezhetsz

Versenyre hív a K&H

15 milliárdos program indul, amiből a cégek több gyakornokot foglalkoztathatnak

Ezért jók a print hirdetések

Forrás: mmonline.hu
 
Ajánlom ismerőseimnek Küldés emailben

Ajánlott állások

Export Administrator- French Speaking
 Budapest
bp Finance Business & Technology (FBT)
Pályakezdő adattárház fejlesztő
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Adminisztratív munkatárs - beszerzési terület (határozott idő)
 Budapest
Lidl
Belföldi hitelengedélyezési gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Contract Management Specialist
 Budapest
TK Elevator Eastern Europe GmbH
Még több hasonló állás

Közelgő események

OPEN NIGHT - Gyárlátogatás a P&G Budapest gyárában
  2025. június 19.
Összes esemény


@
  • Adatkezelési tájékoztatóban
  • Felhasználási feltételekben
  • GYIK
  • Hirdetési lehetőségek
  • Kapcsolat
  • Copyright © 2025 frissdiplomas.hu

Elfelejtett jelszó
 Profilom

 Beállítások

 Letöltések

 Kilépés