Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.

A támogatásról részletes információt itt találsz.

  • KarrierIndító
  • Állások
  • Események
  • Cégek
  • Blog
  • Munkaadóknak

Menü

  • KarrierIndító
  • Állások
  • Események
  • Cégek
  • Blog
  • Munkaadóknak
  • Regisztráció
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Belépés

Hírek

Ezért érdemes a digitális marketinget választanod: 4 előnye is van

Digitális marketing, Gazdasági, Tippek
2017. február 23.

A digitális marketing képességekre komoly kereslet van a munkaerőpiacon, és a cégek is egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek. Vagyis a szakma nagy jövő előtt áll.

A magasabb fizetés, a számos karrierlehetőség csak néhány azok közül az előnyök közül, amelyek a digitális marketing szakemberekre várnak az elkövetkező években. Ha esetleg azon tűnődsz, hogy karriert váltasz, vagy szeretnél valami újat tanulni, érdemes felfedezni a digitális marketing négy nagy előnyét:

1. Keresett profivá válhatsz

Az előrejelzések szerint világszerte 150 ezer digitális állás nyílik meg 2020-ra, azonban nem lesz elég szakember, aki betöltené ezeket a pozíciókat. Ez nagy lehetőség mindazok számára, akik digitális marketinget tanulnak, hiszen olyan karrierre készülhetnek, ahol a kereslet meghaladja a kínálatot. A keresett szakmát tanulók olyan friss képességek birtokába jutnak, amelyek megalapozzák szakmai sikereiket, és frissdiplomásként teljes biztonsággal találhatnak majd állást. Ráadásul azok a vállalatok, amelyek használják az új digitális trendeket, sokkal sikeresebbek, mint azok, amelyek elavult marketingeszközökkel dolgoznak. A digitális világ adta lehetőségeket ismerő és kihasználó marketingesek hozzák a legtöbb hasznot a cégeknek.

2. Több választási lehetőséged lesz

Ritkán telik el egy hét anélkül, hogy ne nyílnának meg új digitális marketingpozíciók a multinacionális cégeknél vagy a kis- és középvállalkozásoknál. Az új lehetőségek ilyen széles skálája lehetővé teszi a digitális marketingeseknek, hogy olyan cégnél dolgozzanak, ahol valóban szeretnének. Ráadásul alig akad olyan iparág, ahol ne lenne szükség egy egy ilyen szakemberre.

3. Többet kereshetsz a kollégáidnál

A Hays személyzeti tanácsadó cég 2016-os felmérése szerint a marketing szakterületén belül a digitális marketing szakértők iránt a legnagyobb a kereslet; a nemzetközi cégeknél akár 450 ezer forint havi bért is megkereshetnek. Középvezetői szinten ez az összeg elérheti a 700-800 ezer forintot is, ám néhány pozíció, mint például a senior E-commerce manager, a marketingmanager vagy a marketingdirector akár jóval az 1 millió forint felett is fizethet.

4. Könnyebben beindíthatod a saját karriered

A digitális marketing világa egy sor lehetőséget kínál arra, hogy azelőtt indítsd be a saját karriered, mielőtt megvetnéd a lábadat egy munkahelyen. Egyre több cég szervezi ki ugyanis a digitális marketing feladatokat, és bízza azokat egy olyan szakemberre, aki sokkal nagyobb gyakorlattal és mélyebb szaktudással rendelkezik, mint egy belső marketinges.

Ha szeretnél kitűnni a többi versenytársad közül; építs ki a közösségi média jelenlétedet, nyerj saját Twitter követőket, kezdj blogot. Számtalan internetes képzést is elvégezhetsz, mint például a Google Analytics vizsga, amit aztán feltüntethetsz az önéletrajzodban.

Azonban nem szabad elfeledkezni arról, hogy ez a digitális marketing szakma négy előnye csak akkor juthat érvényre, ha naprakész tudással rendelkezünk.

De melyek a 2017-es év top digitális marketing képességei?

– Keresőmotor optimalizálás (SEO): az online élmények alapja 93%-ban a keresőmotor.

– Videós tartalommarketing: 2017-ben az összes fogyasztói forgalom 69%-át a videómarketig teszi ki, a mobilplatform egyre gyorsabban fejlődik, és a videót is tartalmazó landing oldalak 800%-kal több konverziót generálnak.

– Közösségi menedzsment: a vállalkozások 78%-a fogyasztók legalább egynegyedét éri el a közösségi médián keresztül. A felhasználók 32%-a 30 percen belül vár választ a panaszára, 42%-uk pedig 60 percen belül.

– Marketing automatizálás: Mivel a digitális marketing világa folyamatosan fejlődik és bővül, a marketingeseknek végtelen mennyiségű feladatot kell teljesíteniük véges mennyiségű források felhasználásával. Az automatizálás segítségével ez könnyebben kivitelezhetővé válik.

– Analitika: Az elemzés mindig is a legfontosabb digitális marketing gyakorlat volt. Nemcsak a hatékonyságot kell értékelnünk, hanem javítanunk is kell rajta. Tudnunk kell, hogyan érjük el az ügyfeleket, azonosítsuk vásárlási szokásaikat, motivációikat.

 

Olvass tovább!

Milyenek a külföldi magyarok médiahasználati szokásai?

Ösztöndíjas lehetőséggel tanulhatsz a szakma legjobbjaitól

 

Forrás: jobline.hu
 
Ajánlom ismerőseimnek Küldés emailben

Ajánlott állások

Lakossági ügyfélkapcsolati tanácsadó-1085 Budapest József krt. 33.
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Lakáshitel üzletfejlesztés gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Belföldi hitelengedélyezési gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Folyamat- és szervezetfejlesztési gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Adatbázis üzemeltetési gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Még több hasonló állás

Közelgő események

OPEN NIGHT - Gyárlátogatás a P&G Budapest gyárában
  2025. június 19.
Összes esemény


@
  • Adatkezelési tájékoztatóban
  • Felhasználási feltételekben
  • GYIK
  • Hirdetési lehetőségek
  • Kapcsolat
  • Copyright © 2025 frissdiplomas.hu

Elfelejtett jelszó
 Profilom

 Beállítások

 Letöltések

 Kilépés