Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.
A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem összefogva a szakma legnevesebb iparági képviselőivel gyakorlatorientált, projekt alapú játéktervező és -elemző képzést indít.
"A 2010-es évek elejére a digitális játékipar a tartalomszolgáltató kulturális iparágak legnagyobb szegmensévé vált, amely elérte a filmipar bevételeinek másfélszeresét" - írta a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) sajtóközleményében, ami arról szól, hogy játéktervező képzést indítanak.
A képzés a Szociológia és Kommunikáció Tanszéken lesz, vezetője Dr. Seres Szilvia (BME GTK). A képzés iparági partnerei: a Possible, a Design Terminál, a Lenovo, a Gameloft, a Nemesys Games, és az Abagil. Az oktatók között, több a reklámiparból is ismert szakértő van, például Tóth Krisztián a Possible kreatív és vezérigazgatója, és szintén a Possible-től Szabó Erik.