Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.
A mobiltechnológia legfontosabb innovációit, a jelen és jövő fejlesztéseit bemutató látogatóközpontot avatott fel a Vodafone Magyarország a budapesti székházában, ahol a látogatók betekintést nyerhetnek a Vodafone egyik legfontosabb irányító központjának működésébe.
A látogatóközpontot a Vodafone a 2012-ben megkezdett budapesti székház átalakítás utolsó fázisában hozta létre. A székház átalakításának elsődleges célja az volt, hogy a Vodafone jelentős részben a saját maga által ügyfeleinek is kínált okos megoldások használatával maga is igazi mobilirodává váljon.
A látogatóközpontban a Vodafone ügyfelei ismerhetik meg a gépek közötti kommunikációt lehetővé tevő Machine-to-Machine megoldásokat, amelyek napról-napra egyre több gépet kapcsolnak össze a mobiltechnológia segítségével. Az M2M technológia az elkövetkezendő években várhatóan gyökeresen átalakítja a mindennapokat.
A látogatóközpontban közelebbről is megismerhető a 2014 őszén bevezetett Vodafone Iroda szolgáltatás, amellyel a Vodafone Magyarország virtuális szolgáltatóként belépett a vezetékes hangszolgáltatás piacára.