Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.
Véget ért az Országos Piackutatási Diákverseny (OPDV) döntőjének második napja, a zsűri kihirdette a győzteseket, és a Mercedes-Benz képviselői is kiválasztották azt a két csapatot, akiknek szakmai gyakorlatot kínálnak.
Ahogy arról beszámoltunk, a versenyzők a délelőtti feladatok során kérdőíves megkérdezést végeztek a Corvin Plázában, valamint fókuszcsoportot elemeztek. Miután visszatértek a Mediaworks helyszínül szolgáló emeletére, neki is láttak a prezentációk elkészítésének, amire nagyon rövid idejük, mindössze alig egy órájuk volt, ezután pedig prezentálniuk kellett a zsűrinek a meglátásaikat.
Ezután ebédszünet következett, a zsűri pedig összeült és határozott a helyezésekről, melyet a nap utolsó előtti programjaként hirdettek ki. (Érdekesség, hogy az első nap lezárását adó lazítós estén, mely a Grundon volt, a végül győztes csapat képviselői bírták a legtovább az estét.)
1. B’N’B
2. Surveytown
3. Szinergia
4. Smarter than Ever
A Smart emellett kiválasztott két csapatot egy egyhónapos szakmai gyakorlatra, melynek részeként részt vehetnek az augusztusi Smart Times – a smartosok „világtalálkozója” – rendezésében. A Smart által választott csapatok a BNB és a Brownies (Novák Zsófia, Sipos Bernadett és Szabó Enikő, mindhárman corvinusosok) voltak.
Az eredményhirdetés után volt még egy kötetlen beszélgetés a szervezők és a zsűriben részt vevő piackutatók képviselőivel a pályakezdők piackutatási területen való elhelyezkedési lehetőségeiről.
A zsűri véleményei a versenyről és a versenyzőkről
Székely Levente, kutatási igazgató – Kutatópont
„Arra voltunk kíváncsiak, hogy dolgoztok csapatban. Azt láttam, hogy nagyon igyekeztek és koncentráltok, nagyon tetszett az egész esemény, és még a szendvics sem volt rossz!”
Hidvégi Áron, közvélemény- és piackutatási igazgató – Századvég
„Főleg az első nap első felében láttam a munkátokat, akkor pedig olyanok voltatok, mint egy igazi piackutató ügynökség.”
Melles Katalin, az Ipsos médiaüzletág-vezetője
„Nagyon pörögtek a csapatok a második napon, elképesztő motivációt láttam náluk, ami nagyon biztató, és kívánom nekik, hogy ezt a jövőben se veszítsék el!”
Baittrok Borbála – Gemius
„Profi volt a szervezés, a versenyzők tartották az időt. A motivációt én is nagyon fontosnak tartom kiemelni, és az is nagyon fontos dolog, hogy van ez a verseny. A hallgatók és mi is sokat tanultunk ebből a két napból.”