Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.
A nemzetközi médiaügynökségi csoport, a Group M idén januárban utánpótlásnevelési programot indított Group M Akadémia néven.
A képzés célja, hogy a tehetséges pályakezdő és felsőoktatásban tanuló fiatalok számára vonzóbbá tegye az online marketing szakmát, és enyhítse az iparág folyamatos munkaerőhiányát, melyet a médiaügynökségi csoport tapasztal – olvasható a Group M közleményében.
Feltétel, hogy a jelentkező hallgatói jogviszonnyal rendelkezzen valamelyik felsőoktatási intézményben, vagy 30 év alatti pályakezdő fiatal legyen, legyen legalább erős középfokú angol nyelvtudása, és előny, ha gazdasági vagy műszaki vonalon tanul, de ez nem feltétel. Ezen kívül nem árt, ha jól ismeri az Excelt és a Power Pointot.
A Group M Akadémia eddigi két hónapja alatt kilenc új fiatal szakember végezte el a digitális marketing alapképzést és a programmatic-specializációt. A korábbi képzési anyagokra épülő programmatic-kurzus márciusban kezdődött, ennek során a hallgatók betekintést nyernek a Group M platformjainak, a Xaxis-nak és a Light Reactionnek a működésébe. Barnóth Zoltán, a Group M digitális vezetője elmondta: azt reméli, a specializáció elindításával hozzájárulnak a folyamatos szakmai utánpótlás biztosításához.
A Group M évente három kurzus indítását tervezi, a második turnus toborzási időszaka már elkezdődött. A program egyik érdekessége, hogy a képzés során a hallgatók mindvégig fizetést kapnak, és a kurzust elvégző legtehetségesebb fiatalok számára a Group M ügynökségek munkalehetőséget biztosítanak.
Olvass tovább!