Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.
Március 29-én és 30-án, a Premier Kultcaféban tartották a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (Maksz) által jegyzett Kreatív Utánpótlás (KRU) idei első versenyét, a Young Cannes Lions (YCL) előválogatót. Idén 10 főt, vagyis 5 csapatot delegál a Maksz a Francia Riviérára.
Az első napon három kategóriában (média, cyber, design), míg a második napon két kategóriában (pr és young marketers) várták a szervezők a pályázatokat. A KRU program kiemelt támogatója és szakmai partnere a Magyar Telekom, így a média, cyber és design briefet ők adták.
A pr-megoldások kategóriatámogatója a Heineken Hungária, így az új alkoholmentes Heineken 0.0 sör bevezetésének lehetőségeire vártak alkotásokat. A young marketers versenyzőknél a „pink marketing” jelenség, ügy került a középpontba. A leadott pályázatok vizuális képeit a ShutterStock biztosította.
Az egyes kategóriák briefjei, nyertesei, illetve az összes leadott pályázat megtekinthető a verseny oldalán.