Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.
Jelentkezz rá most az oldal alján, hogy le ne maradj!
Sőt, lépj be, és még gyorsabban jelentkezhetsz!
A Budapest School mikroiskolák (vagyis 15-50 fős iskolai közösségek) hálózata, több, mint 15 helyszínen működtetünk csoportokat. Terveink között szerepel, hogy 2025. őszétől a Római iskolánk felsőjét is elindítjuk, felsős korosztállyal. Folyamatban vannak ennek előkészületei, s ezzel párhuzamosan a gyermek és tanár felvételi folyamatokat is megkezdjük.
Az iskola elindulásához szükséges feltétel, hogy találjunk olyan családokat, akik elköteleződnek a Budapest School filozófiája, szakmai működése iránt. Emellett nyár elejéig a tanári csapatot is szeretnénk összeállítani, illetve a helyszínt/épületet is felkészíteni.
Új iskola révén, a kezdeti 2-3 év, az átlagosnál is nagyobb munka terheléssel jár, hiszen a gyerek és tanár csapatnak is új helyzetet teremt egy induló iskola működtetése. Ugyanakkor ez egy hatalmas lehetőség is: az induló csapat fekteti le az alapköveket, együtt találja ki a kereteket, a működési módokat. Iskolát kell építeni, úgy, hogy a meglévő családoknak és tanároknak is az közép- és hosszú távon is izgalmas és fenntartható legyen.
Fentebbiekkel összhangban így olyan jelöltek jelentkezését várjuk, akik szívesen csatlakoznának hozzánk, amennyiben el tud indulni az új iskolánk, konkrétumok szintjén ez azt is jelentheti, hogy csak 2025. nyarán születik végleges döntés, az akkori helyzet mérlegelésével az indulásról.
Jelen pillanatban 2-3 főt keresünk teljes munkaidőben.
Késő tavasszal, nyár elején megkezdődhetnek heti néhány órában az iskola előkészítéshez szükséges szakmai egyeztetések, de legkésőbb nyáron (július-augusztus) szeretnénk már aktívan együtt dolgozni új kollégáinkkal, hogy szeptembertől felkészülten tudják várni a gyerekeket.
Keressük lelkes pedagógus munkatársunkat a felső tagozattal bővülő iskolánkba!
A fenti pedagógiai szemlélet az elsődleges számunkra, így többféle szakú végzettségben látunk lehetőséget, jelentkezz bátran, de a magyar-történelem és a magyar-angol előnyt jelent.
Alapos a folyamatunk; a célunk az, hogy olyan embereket vegyünk fel, akikkel kölcsönösen boldogok vagyunk egy szervezetben. Olyan iskolát építünk közösen a szülőkkel, ahol jó gyereknek lenni, és ahonnan olyan felnőttek kerülnek ki, akik a XXI. századnak megfelelő kompetenciákban erősek. Kísérleti iskolának hívjuk magunkat, mert mi sem csináltunk még ilyet. Ezért olyan embereket keresünk, akik nagyon tudnak hinni abban, ami felé tartunk, és jól tűrik a bizonytalanságot, az állandó változást. Ebben a lehetőségeket látják, és a “meg akarom csinálni” hozzáállás jellemzi őket. Hisznek a kis közösségek erejében, és fektetnek energiát ezek építésébe, mozgósításába, a nehézségek áthidalásába. Ez sokszor nehéz. A nagy szabadság nagy kihívás is, gyakran kell komfortzónán kívül dolgozni. Néha úgy érezheti az ember, hogy nem kap elég segítséget. Olyat is kell csinálni, amit általában tanároktól nem várnak el. Minden iskolának saját költségvetése van, amire a tanároknak kell figyelni, hogy ne lépjék túl; számlákat kell rögzíteni, karbantartást vagy beszerzéseket intézni, szülőknek eseményeket szervezni, egyéni célokat megbeszélni a gyerekekkel és a megvalósulását nyomon követni; extra támogatást kérni a szülőktől (tárgyak vagy pénz formájában), bevonni a szülőket, amikor szükség van rá (festés, átrendezés, stb). Szülőkkel akár nehéz beszélgetéseket is kell kezdeményezni, mindezt annak érdekében, hogy erős partneri viszony alakuljon ki. Nekik is folyamatosan tanulni kell. A gyerekeket - ahogy egyre idősebbek lesznek és amikor már képesek egyedül tanulni-, inkább edzőként kísérjük, ez talán fontosabb is, mint átadni a saját tudásunkat. A koncepció az, hogy aki ma 3 évesekkel kezd, ő akár 18 éves korukig haladhasson a gyerekekkel; ezért a tanároknak is folyamatosan szükséges fejleszteni magukat.