Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.
Jelentkezz rá most az oldal alján, hogy le ne maradj!
Sőt, lépj be, és még gyorsabban jelentkezhetsz!
Az OTP IT Helpdesk alkalmazás és infrastruktúra támogató csapatába keres munkatársat, a HelpDesk 7*24 órás nyitva tartásához igazodó munkarenddel.
- A fióki ügyintézők részére nyitvatartási időben folyamatos és zavartalan telefonos elérhetőség biztosítása;
- A fiókhálózattal és a központi területek felhasználóival történő kapcsolattartás számítástechnikai- üzemeltetési kérdésekben;
- A bejelentett események, hibák rögzítése, kategorizálása a ServiceNow rendszerben;
- A rutin jellegű események megoldása, lezárása, az azonnal nem megoldható problémák továbbítása az illetékes belső illetve külső szervezetekhez;
- A magasabb szintű támogatást biztosító szervezetektől megoldási eljárások fogadása és ezek alkalmazása, információk továbbítása a felhasználóknak;
- Az események nyomon követése a megoldásig, üzemeltetési folyamatok elemzése, tranzakciók vizsgálata;
- A nemzetközi leányvállalatok munkatársaival való kapcsolattartás üzemeltetési kérdésekben;
Az ideális jelölt állandóan keresi a fejlődési, tanulási lehetőségeket. IT Helpdesk tapasztalatokkal bír, ismeri az ITIL alapokat, írásban és szóban kommunikál angolul, ismeri a ServiceNOW vagy valamelyik hasonló szolgáltatásmenedzsment eszköz működését és jól beilleszkedik a rendszereket támogató csapatba.
- Minimum középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
- Minimum középfokú informatikai végzettség (ennek hiányában igazolt, legalább két éves IT helpdesk és/vagy rendszeradminisztrátori tapasztalat)
- IT Helpdesken vagy IT támogató szerepkörben szerzett tapasztalat
- önálló munkavégzés
- érdeklődő, tanulni akaró, önfejlesztő gondolkodásmód
- modern, digitális kapcsolattartási eszközök használata
- kreativitás
- jó kommunikációs készség
- informatikai affinitás
- IT szolgáltatás menedzsment eszköz adminisztratív szintű ismerete
- OTP fióki vagy háttérműveleti területen szerzett tapasztalat
- Nagyvállalati (banki) környezetben szerzett tapasztalat
- Orosz/román/bolgár nyelvtudás
- ITIL alapok ismerete
- IT és üzleti területek közötti kommunikációban szerzett tapasztalat
- ServiceNow rendszer felhasználói szintű ismerete
Elvárt tapasztalati szint: Minimum 2 év szakmai tapasztalat
- Vonzó juttatási csomag (béren kívüli juttatások, cafetéria)
- Stabil hátterű, piacvezető, nemzetközileg elismert vállalatcsoport
- Folyamatos fejlődési lehetőség, innovatív vállalati háttér
- Könnyen megközelíthető, modern irodai környezet (13. kerület)