Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.

A támogatásról részletes információt itt találsz.

  • Szolgáltatások
  • Referenciák
  • Kapcsolat
  • in English
  • Blog
  • Álláskeresőknek

Menü

  • Szolgáltatások
  • Referenciák
  • Kapcsolat
  • in English
  • Blog
  • Álláskeresőknek
  • Regisztráció
  • Belépés
  • Belépés

Hírek

Kreatív B2B Award - B2B kommunikációs megoldások versenye

2016. augusztus 23.

Szeptember 9-ig lehet nevezni az első business to business kommunikációs versenyre.

Kreatív B2B Award

B2B kommunikációs megoldások versenye

A Kreatív szaklap először hirdeti meg a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt két év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, megbízói vagy hirdetői oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Várunk a pályázatra trademarketinges megoldásokat is.

A verseny célja

Díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse.

Nevezési feltételek

Nevezhető bármely olyan kommunikációs kampány vagy megoldás, amely 2014. június 1. és a nevezési határidő lejárta előtt futott részben vagy teljes egészében Magyarországon.

A verseny az A főkategóriában kampánycél alapján zajlik, ezért egy-egy kommunikációs megoldás különböző megoldásai (például kiadvány, weboldal és e-dm) egyben is nevezhetők.

A B főkategóriában médiatípus szerinti bontásban lehet nevezni a megoldásokat, a többcsatornás kampányok nevezéseit értelemszerűen az integrált kategóriába várjuk.

Az értékelés során a zsűri többletponttal jutalmazza a nevezett kommunikáció hatékonyságát (ROI, ROMI) a bemutatott számok alapján. (Cél, eredmény, befektetett eszközök, input, output stb) alapján.

A pályázat javasolt felépítése:

  • Célmeghatározás
  • Célcsoport-meghatározás
  • Választott stratégia indoklása
  • Választott eszköz/csatorna indoklása
  • Eredmények a célok függvényében

Nevezési határidő:

2016. szeptember 9.

Kategóriák:

A - főkategória, kampánycél alapján

Értékesítés támogatás

  • New business – új ügyfélszerzés érdekében indított kampány
  • Loyalty, megtartás – ügyfélmegtartási, lojalitási célú kampány (relationship management)
  • Cross sales, CRM – kereszt és felülértékesítési aktivitás meglévő ügyfélkörben
  • Viszonteladói támogatás, motiváció – viszonteladói hálózat ösztönzése, értékesítés támogatása
  • Saját értékesítői motiváció – saját értékesítő csapat ösztönzése
  • Imidzs és márkaépítés

PR

  • Külső PR, kapcsolatok javítása – a cég külső kapcsolatrendszere, sajtó és kapcsolódó szervezetek irányába indítot PR tevékenység
  • Belső PR, dolgozói program – dolgozói öszetönző, megtartó, image javító belső program
  • Employer branding – a céget, mint vonzó munkahelyet bemutató külső kommunikációs aktivitás
  • Új termék/szolgáltatás bevezetés – a cég portfóliójában újonnan megjelenő termék, vagy szolgáltatás piacra történő bevezetésének kommunikációja
  • Új piacra lépés – meglévő, vagy új termékekkel, eddig nem lefedett bel- vagy külföldi piacra történő lépés kommunikációja
  • Tudásmenedzsment (ebbe a kategóriába nevezhetőek tudásátadás koncepciók pl. a következő eszközökkel: személyes képzések, tanácsadások, podcastok, webinarok stb.)

 

B - főkategória, médiatípus alapján

(A zárójelben példaként a teljesség igénye nélkül felsorolt típusú kommunikációs megoldások nevezhetőek).

Integrált kampány (legalább 3 különböző médiatípuson futott kampány egésze)

Direkt marketing

  • Edm-ek
  • Dm-ek
  • Rendszeres hírlevelek
  • Telefonos kampány - kampányterv + kampányanyagok szövege írásban vagy hangfile-on

Print

  • Print hirdetés
  • Kiadvány (vállalati magazinok, tanulmányok, összefoglalók, oktatási anyagok, kutatási jelentések)
  • Szórólap, brossúra
  • Céges jelentés
  • Szakmai cikksorozatok saját vagy más kiadváynokban

Online

  • Banner
  • Céges weboldal, microsite
  • Social media kampány
  • Social média oldal
  • Applikáció
  • Mobiloldal
  • Blogok
  • Webinar, online videók, közvetítések, podcastok online
  • Szakmai cikksorozatok saját vagy más oldalakon
  • Egyéb (pl: online elérhető szakmai prezentációk, infotanulmányok, kutatási jelentések, esettanulmányok, pl: E-könyv)

Események, rendezvények

(ügyféltalálkozók, ügyfélpartik, konferencia- kiállítás jelenlétek)

TV spot vagy műsortámogatás, product placement, stb.

Rádió spot vagy műsortámogatás

In/outdoor megjelenések

Egyéb (fenti kategóriákba nem besorolható megjelenések)

Forrás: Kreativ.hu
 
Ajánlom ismerőseimnek Küldés emailben

Ajánlott állások

Junior Auditor (Pályakezdő Könyvvizsgáló)
 Budapest
Forvis Mazars Kft.
OPEN NIGHT · GYÁRLÁTOGATÁS A P&G BUDAPEST GYÁRÁBAN
 Csömör
Procter & Gamble - Csömör
Client Care munkatárs
 Budapest
Intrum ASC Kft.
Pályakezdő adattárház fejlesztő
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Business Analyst Gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Még több hasonló állás

Közelgő események

OPEN NIGHT·GYÁRLÁTOGATÁS A P&G BUDAPEST GYÁRÁBAN
  2025. Máj 14.
recruiTECH CEE 2025
  2025. Máj 23.
Összes esemény


@
  • Adatkezelési tájékoztatóban
  • Felhasználási feltételekben
  • GYIK
  • Hirdetési lehetőségek
  • Kapcsolat
  • Copyright © 2025 frissdiplomas.hu

Elfelejtett jelszó
 Profilom

 Beállítások

 Letöltések

 Kilépés