Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.

A támogatásról részletes információt itt találsz.

  • Szolgáltatások
  • Referenciák
  • Kapcsolat
  • in English
  • Blog
  • Álláskeresőknek

Menü

  • Szolgáltatások
  • Referenciák
  • Kapcsolat
  • in English
  • Blog
  • Álláskeresőknek
  • Regisztráció
  • Belépés
  • Belépés

Hírek

Amikor a munkaidő elszökik

2016. június 08.

Akár 30 százalékot is javíthat a hatékonyságán az a cég, amelyik a másodpercalapú módszerrel méri az irodai folyamatokat. Rámutat a szervezeti egységek közötti együttműködés hiányosságaira, megmutatja, hol vannak a cégben valódi tartalékok, de nem a munkavállalót, hanem az irodai folyamatot méri.

A közelmúltban üzleti reggelin mutatták be, hogyan tudott funkcióbővülés mellett létszámot csökkenteni az OTP a MOTIMENT módszerrel. Tuboly Zoltán ügyvezető elmondta, ilyenkor vagy nem pótolják a természetes fluktuációt, vagy a vizsgált szervezetben dolgozó kollégát más munkakörbe helyezik át. A MOTIMENT legsikeresebb alkalmazói a szervezeti létszámtól, az alkalmazott szoftvereik számától és a folyamataik komplexitásától függően 20-30 százalékos potenciált is fel tudnak tárni: egy munkatárs esetében akár 1-2 hónapnyi munkaidővel lehet kalkulálni, amit hatékonyan eltöltött munkaidőre lehet felhasználni. Ez egy 15-20 fős irodai csapatnál évi 5-6 000 óra szabad kapacitást is jelenthet. Egy nagyobb csapatban már több millió forintot érő különbség lehet a hatékonyságban.

Az automatizált mérés nem az irodai környezetben dolgozókat terheli, hanem a szoftverek komplex rendszerét méri és elemzi. A MOTIMENT a „normálistól eltérő” elemeket hozza felszínre, ezeket kisebb részekre úgy, hogy a vezetők számára értelmezhető és döntéskönnyítő legyen. Szimulálja a módosítások hatását. Abban a megbízó és a MOTIMENT szakértői egyeztetnek, mi a célok sorrendje.

A módszertan által mért tényadatok gyakran okoznak meglepetést: sokszor kis megtakarítási potenciált jelentő problémák kerülnek vezetői fókuszba csak azért, mert első ránézésre valóban bosszantó hibákra panaszkodnak a kollégák, ezzel szemben a vezető számára szabad szemmel nem látható – a MOTIMENT-tel könnyedén föltárható – beavatkozási pontok több tízmillió forintot jelenthetnek.

A legjellemzőbb alkalmazási területek: a bankszektor; a biztosítók; a telekommunikációs szolgáltatók; a logisztikai szolgáltatók back office egységei; a vállalatokat kiszolgáló Shared Service Centerek; az ügyfélszolgálatok; a call centerek; a reklamációt, panaszt kezelő szervezetek. Továbbá olyan vállalatok, amelyek a piaci igényekhez igazodva fejlesztenek, a meglévő folyamataik mellé vagy abba integrálva új elemeket vezetnek be, komplex folyamatokat üzemeltetve és tisztán szeretnék látni ezen változások hatását, illetve folyamataik erőforrás igényét, valamint a potenciális lehetőségeiket a hatékonyság növelésében.

 

Olvass tovább!

4 gyors spórolási tipp cégvezetőknek

Van az a pénz, amiért túlórázunk

Miért jó a családbarát munkahely?

A cafeteria a motivációt is felpörgeti

A rutinos róka vagy a becsvágyó fiatal viszi sikerre a céget?

Forrás: Üzletrész.hu
 
Ajánlom ismerőseimnek Küldés emailben

Ajánlott állások

Kötelező szakmai gyakorlatos Veszprém vármegye
 Veszprém
OTP Bank Nyrt.
iOS fejlesztő gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Rendszerirányító mérnök
 Budapest
MAVIR ZRt.
Early Talent Program
 Dunaharaszti
Coca-Cola HBC Magyarország
Junior távközlési tervezőmérnök
 Budapest
MAVIR ZRt.
Még több hasonló állás

Közelgő események

OPEN NIGHT·GYÁRLÁTOGATÁS A P&G BUDAPEST GYÁRÁBAN
  2025. Máj 14.
recruiTECH CEE 2025
  2025. Máj 23.
Összes esemény


@
  • Adatkezelési tájékoztatóban
  • Felhasználási feltételekben
  • GYIK
  • Hirdetési lehetőségek
  • Kapcsolat
  • Copyright © 2025 frissdiplomas.hu

Elfelejtett jelszó
 Profilom

 Beállítások

 Letöltések

 Kilépés