Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.

A támogatásról részletes információt itt találsz.

  • Szolgáltatások
  • Referenciák
  • Kapcsolat
  • in English
  • Blog
  • Álláskeresőknek

Menü

  • Szolgáltatások
  • Referenciák
  • Kapcsolat
  • in English
  • Blog
  • Álláskeresőknek
  • Regisztráció
  • Belépés
  • Belépés

Hírek

A Walt Disney-vel volt az erő

2016. február 05.

A világ legerősebb brandje lett a Walt Disney a Brand Finance idei 500-as ranglistája szerint, a Star Wars márka önmagában is 10 milliárd dollárt ér.

Az ébredő erő jóvoltából a világ legerősebb brandje lett a Walt Disney a Brand Finance idei 500-as ranglistája szerint. A londoni tanácsadó cég nem a piaci érték, hanem egy általa összeállított index alapján rangsorolja az egyes vállalatokat mint brandeket, olyan szempontokat figyelembe véve, mint az ismertség, a marketing, a brandhez való lojalitás, a goodwill. A Walt Disney idén a Star Wars VII.: Az ébredő erő sikerének köszönheti első helyét – emelte ki az értékelés –, ez volt eddig a csoport legsikeresebb filmje 2 milliárd dollárhoz közelítő bevétellel, a világon ez érte el először az egymilliárd dolláros bevételt a mozipénztárakban, hab a tortán, hogy már a Star Wars-játékok is több mint 700 millió dollárt hoztak a konyhára. A Walt Disney nagyon jó üzletet csinált, amikor 2012-ben 4 milliárd dollárért megvette a Star Wars-birodalom fölött rendelkező Lucasfilmet: most csak a Star Wars brand önmagában 10 milliárd dollárt ér, amihez az is hozzájárult a Brand Finance szerint, hogy a Disney jól és gyorsan kihozta belőle, amit lehetett.

A brand balul sikerült kezelésére példa a Lego, amely a tavalyi első helyről a másodikra került, egyrészt mert megpróbálta megakadályozni, hogy leszállított áron árulják a termékeit (ezért Németországban megbüntették), másrészt mert visszautasította, hogy tömegáruként adjon el Lego-kockákat Ai Wei Weinek. Ezt a világhírű kínai művész, akinek sok baja volt hazája hatóságaival, a cenzúrával való együttműködésnek minősítette – a dán játékgyártó azóta vissza is vonta azt a döntését, hogy korlátozza az olyan vásárlásokat, amelyek révén politikai célokra használhatják fel termékeit.
Nem meglepő módon az év nagy vesztesei között van a Volkswagen: a dízelbotránnyal sújtott személy­autóbrand értéke a tanácsadó cég szerint 12 milliárd dollárral 18,9 milliárdra csökkent, a rangsorban pedig a 17. helyről az 56.-ra csúszott le.

 

Tetszett a hír? Olvass tovább!

A cég szippantson magába, szórakoztasson…

Ez kell a sikeres marketinghez

6 top tipp az üzleti növekedéshez

Forrás: Vg.hu
 
Ajánlom ismerőseimnek Küldés emailben

Ajánlott állások

Rendszerirányító mérnök
 Budapest
MAVIR ZRt.
Kötelező szakmai gyakorlatos (Békés, Bács, Csongrád-Csanád, Jász-Nagykun-Szolnok vármegye)
 Magyarország
OTP Bank Nyrt.
Szakszolgálati kiberbiztonsági gyakornok
 Budapest
MAVIR ZRt.
Üzembiztonsági és kapacitásszámítási mérnök
 Budapest
MAVIR ZRt.
Controlling Analyst gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Még több hasonló állás

Közelgő események

Összes esemény


@
  • Adatkezelési tájékoztatóban
  • Felhasználási feltételekben
  • GYIK
  • Hirdetési lehetőségek
  • Kapcsolat
  • Copyright © 2025 frissdiplomas.hu

Elfelejtett jelszó
 Profilom

 Beállítások

 Letöltések

 Kilépés