Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.
A legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatok jutalmazásáért, bemutatásáért és megismertetéséért tűzte ki célul a Magyar PR Szövetség az Employer Branding Award 2015 pályázatát. A szervezők bíznak benne, hogy az idén első alkalommal kiosztott díjjal hagyományt teremtenek, ezáltal is elősegítve az Employer Branding hazai fejlődését.
Egyre többen ismerik fel, hogy a munkáltatói márkaépítés a tehetségekért folytatott küzdelemben egyre fontosabb szerepet tölt be. A tudatos Employer Branding stratégia alkalmazása a munkavállalók elkötelezettségét jelentős módon növeli, így csökkentve a fluktuációt, a betegszabadságok számát, illetve a felvételi átfutási időt, toborzási költségeket. A helyesen alkalmazott Employer Branding jelentősen hozzájárul a vállalati kultúra alakításához, a kellemesebb munkahelyi légkörhöz, a boldogabb és eredményesebb munkavégzéshez.
A MPRSZ idén nyáron alakította meg az Employer Branding tagozatát azzal a céllal, hogy ezen izgalmas interdiszciplináris területnek hazai intézményi formálója legyen. A vállalatok érdeklődése jelentős az új szakterület iránt, éppen ezért döntöttek a pályázat kiírása mellett.
A szövetség hiánypótló kezdeményezést indított útjára ezzel a tagozattal, hiszen a munkáltatói márkaépítés magyarországi fejlődését és fejlesztését ez idáig senki sem fogta össze szövetségi keretekben. Elsőként biztosít az országban fórumot a szakmai műhelymunkának, a legjobb munkáltatói márkaépítési gyakorlatok megosztásának, valamint a nemzetközi tudásátadásnak.
Az Employer Branding Award pályázat célja a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatok jutalmazása, bemutatása és megismertetése a szakmai közönséggel. Ezen kiváló gyakorlatok gazdagítják a HR kommunikáció speciális területét, amely végső soron hozzájárul az Employer Branding hazai fejlődéséhez.
Az Employer Branding Award 2015 azon HR és kommunikációs szakemberek, osztályok együttműködését hivatott elismerni, melyek a legkiválóbb Employer Branding stratégiákat dolgozták ki és hajtották végre, mind a szervezeteken belül, mind azokon kívül. A Díj segít összegyűjteni és közzétenni a legjobb gyakorlatokat annak érdekében, hogy munkahelyeink minél örömtelibbek, egészségesebbek, igényesebbek és jövedelemtermelőbbek legyenek.
„Meggyőződésem szerint az úttörőké a főszerep általában az élet minden területén, így van ez az Employer Branding esetében is. Egyre több vállalat ismeri fel a munkáltatói márkaépítés megkülönböztető és kiemelt jelentőségét a tehetségekért, illetve specialistákért folytatott versenyben. Ez megváltoztatott személyzeti politikát, a klasszikustól eltérő HR kommunikációt követel meg, nem beszélve az egyedi, internet alapú kommunikációs csatornákról és megoldásokról. A pályázattal azt szeretnénk elérni, hogy mutatkozzanak be a legjobbak KKV és nagyvállalati kategóriában, így állítva mércét versenytársaiknak, valamint a magyar munkáltatók többségének” – mondta Kádár Balázs, az MPRSZ Employer Branding tagozatának vezetője.
A pályázati feltételek megtalálhatók itt. A jelentkezéseket és a pályázatok leadását 2015. december 31-ig várja a Szövetség. Az ország legnevesebb HR és kommunikációs szakembereiből álló, független szakmai zsűri az értékelést 2016. január 31-ig végzi el. A neves szakmai zsűri összetétele a pályázati kiírásban található. Az eredményhirdetés és ünnepélyes díjátadó 2016. februárjában várható.
A pályázattal kapcsolatos további információt az MPRSZ titkársága nyújt, a pályázatok leadása szintén a [email protected] e-mail címre beküldéssel lehetséges.