Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.
Érezte már, hogy noha rengeteg időt és pénzt költ a munkáltatói márkájának erősítésére, mégsem tudja mérni hatékonyságát? Keresi a megfelelő csatornát a fiatal szakemberek megszólítására, de semmilyen visszajelzést nem kap törekvéseinek sikerességéről a célcsoportjától? Habár az online tér kimeríthetetlen lehetőséget kínál a kommunikációra, az igazán előremozdító visszacsatolások szemtől szemben érkeznek. Egyedi akcióban, ünnepi keretek között kampányolt a Frissdiplomás Kft.
Mára az employer branding építése, erősítése túl mutat a HR területén, sokkal inkább stratégiai fontosságúvá vált a cégek életében. A munkaerő toborzása, és megtartása kapcsán a piaci versenyfutásban az tud csak előnyre szert tenni, aki új csatornát, eszközt talál potenciális jelöltjei megszólításához. Nem elég ugyanis megteremteni egy vonzó, jó hangulatú munkakörnyezetet és összeállítani egy versenyképes juttatási csomagot, ezeket a lehetőségeket meg kell fogalmazni, és el is kell juttatni hozzájuk.
Az üzenet útja pedig az általuk használt csatornákon keresztül vezet. Ma már komoly kihívás kitűnni, kreatívnak csak e-mail formájában megfogalmazott üzenetekkel. De vajon miért van ez? A válasz egyszerű: információk tengerében élnek, napi 5-10 ilyen levél várja már korán reggel az elektronikus postaládájában.
Azon viszont még az egyetemisták is meglepődnek, amikor Télapó és segédei klasszikus piros zsákban hozzák házhoz az ajándékokat, vagy fényes nappal egy partybusz gördül be a kollégium elé, és a meglepetéscsomagok mögül kikukucskáló Mikulás szólítja le őket.
A Frissdiplomás Kft. közösségi médiában és saját csatornáin szerveződő Mikulás Napi projektje kapcsán a cég munkatársai személyesen adták át a cégek ajándékival megpakolt hátizsákokat a felsőoktatásban tanulóknak.
„Az üzenetek személyesebb átadása egy fontos lépés a munkaadókkal kapcsolatos jó benyomás kialakításában. Ha pozitív élmények kapcsolódnak a céghez a fejekben, már egy lépéssel közelebb kerülünk a célunkhoz”- mondja Hajdú Csongor, a Frissdiplomás Kft. ügyvezetője.
A hallgatók a cég, és közel 20 partnere által felajánlott ajándékok közül szemezgethettek, amelyekben a sörnyitós söralátéttől az összecsukható kulacson át a népszerű fidget spinnerig még számos, az egyetemisták életében hasznos meglepetés lapult.
A kampány során 6 felsőoktatási intézmény 12 karán tűntek fel a piros zsákokkal megpakolt Mikulás sapkás segédei, és közel 4000 diák vihetett haza ajándékot.
A figyelemfelkeltő akció egyedülálló fórum volt az intézményekben történő megjelenéshez, és remek alkalom, hogy közvetlenül megszólíthassák a gazdasági, informatikai, mérnöki területen tanulókat és a jó nyelvtudással rendelkező diákokat.
„Nagyon kedvező és pozitív volt a fogadtatása az összeállított egyedi hátizsákoknak, amelyek az employer branding építése, erősítése mellett kiváló alkalmat szolgáltatott a célcsoportunkkal való közvetlen találkozásra, jó hangulatú beszélgetésekre is. Közvetlenül fel tudtuk mérni érdeklődésüket, terveiket. ” - foglalta össze Hajdú Csongor a benyomásokat.