Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.

A támogatásról részletes információt itt találsz.

  • KarrierIndító
  • Állások
  • Események
  • Cégek
  • Blog
  • Munkaadóknak

Menü

  • KarrierIndító
  • Állások
  • Események
  • Cégek
  • Blog
  • Munkaadóknak
  • Regisztráció
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Belépés

Hírek

Tényleg jót tesz a karrierednek, ha híres cégnél dolgozol?

Állásjelentkezés, Munkaerőpiac
2016. augusztus 08.

Előnyei és hátrányai is vannak annak, ha valaki nagy presztízsű cégnél áll munkába.

Ha az ember az Ericssonnál, a Boschnál, a General Electricnél, a Mercedesnél, a Google-nál és a többi jól csengő nevű cégnél dolgozik, ennek egy előnye azonnal megmutatkozik: nem kell hosszan magyarázni a rokonoknak és a barátoknak, milyen a munkahelye. Hasonló a helyzet, ha toborzókkal elegyedsz szóba. A Fast Company összeszedte a többi előnyt, és a hátrányokról sem feledkezett meg.

Előny:Megtanulod, hogyan működik egy nagy, hatékony szervezet

Egy komoly gazdasági szereplőnél sok ember dolgozik nagy célok elérése érdekében, a tétek és a kockázatok is jelentősek. Aki különböző posztokat betölt egy ilyen szervezetben, megismerkedhet az üzletpolitika és a HR szempontjaival, megtanulhatja, mi a felelősség, hogyan értékelhető a teljesítmény, milyen indikátorai vannak a hatékonyságnak, miként alakul és fejlődik folyamatosan egy ilyan nagy szervezet.

Nagy versenyelőnyre tehet szert, aki már pályafutása elején megismeri és megérti egy nagy szervezet működését, akár a hasonló cégek világában marad a későbbiekben, akár saját vállalkozást indít.

Előny: A márkához kötik a nevedet

A kiválasztási szakemberek első körben hat másodperc alatt döntik el, hogy az „igen” vagy a „nem” kupacba helyezik-e az önéletrajzodat, és több jóindulatra számíthatsz, ha a Microsoft vagy az IBM név szerepel a dokumentum elején, és nem az, hogy Rákospalotai Számviteli Kft. A patinás egyetemen szerzett summa cum laude diploma sem dönti el feltétlenül, hogy valaki megkapja-e az állást, de azért jó pontnak számít, ugyanígy a nagy presztízsű brand fénye is átragyog a jelöltre. A kiválasztási szakemberek nemcsak azokat az értékeket vetítik rá a jelentkezőre, amelyeket a tekintélyes márka képvisel, de ösztönösen azt is feltételezik, hogy a híres cégnél sok szakmai ismeretet és személyes tapasztalatot szerzett, illetve eleve értékesebb munkaerő, ha egyszer ahhoz a vállalathoz fölvették.

Előny: Készen kapsz egy értékes networköt

Könnyebben építhetsz értékes hálózatot, ha a híres márkanév ott szerepel a LinkedIn-profilodon, mert a cégnél valaha megfordult vagy jelenleg is ott dolgozó szakemberek szívesebben kapcsolatba lépnek veled, akár külföldről is. A recruiterek is könnyebben megtalálnak, mert a márkanév messzire világít a virtuális térben.

 

Olvass tovább!

 Új munkahelyed van?

24 trükkös kérdés állásinterjún – így tesztelnek a csúcscégek

Ennyi pénzt kapnak a pályakezdők

Így szerezz meg egy olyan állást, amihez papíron nincs is képesítésed

 

Forrás: Jobline.hu
 
Ajánlom ismerőseimnek Küldés emailben

Ajánlott állások

Folyamat- és szervezetfejlesztési gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Export Administrator
 Budapest
bp Finance Business & Technology (FBT)
Desktop üzemeltető gyakornok
 Budapest
MAVIR ZRt.
Retail Data Analytics Intern
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Elemzési és monitoring gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Még több hasonló állás

Közelgő események

OPEN NIGHT - Gyárlátogatás a P&G Budapest gyárában
  2025. június 19.
Összes esemény


@
  • Adatkezelési tájékoztatóban
  • Felhasználási feltételekben
  • GYIK
  • Hirdetési lehetőségek
  • Kapcsolat
  • Copyright © 2025 frissdiplomas.hu

Elfelejtett jelszó
 Profilom

 Beállítások

 Letöltések

 Kilépés