Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.
Innovatív felhívást tett közzé az autóipari beszállító: a fiatal női mérnökök ötleteivel tennék a hétköznapok hasznos részévé az IoT-t. A legjobb pályázók mentorprogramban vehetnek részt.
A nemrég indult #BetweenUsWeCan kampány segítségével a Bosch növelné a női dolgozók arányát az iparágon belül. A verseny három nyertese egy éves mentorálási programban vehet részt, ahol Bosch-mérnökök segítenék a fiatal mérnökök fejlődését, ezen felül pedig egy kétnapos látogatáson is részt vehetnek, ahol bepillantást nyerhetnek a Bosch kutatási és fejlesztési munkálataiba, írja a The Engineer.
Steffen Hoffmann, a Bosch brit elnöke szerint az Egyesült Királyságban komoly mérnökhiány van, ezen kívül pedig nagyon alacsony a szakmában a női munkavállalók aránya. Jelenleg a cég nagy-britanniai alkalmazottainak 93 százaléka férfi.
A beszállító felhívására 18 és 25 év közötti nők jelentkezhetnek olyan pályamunkával, mely a dolgok internetének (Internet of Things – IoT) univerzális felhasználásával tenné jobb hellyé a világot. A projekt 2016 márciusa és májusa között tart, eredményhirdetés június 23-án várható.
A Bosch felhívásáról további információk itt olvashatóak.