Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.

A támogatásról részletes információt itt találsz.

  • KarrierIndító
  • Állások
  • Események
  • Cégek
  • Blog
  • Munkaadóknak

Menü

  • KarrierIndító
  • Állások
  • Események
  • Cégek
  • Blog
  • Munkaadóknak
  • Regisztráció
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Belépés

Hírek

A Google maradt az élen

IT
2017. június 06.

Idén is a Google végzett az első helyen a Kantar Millward Brown által összeállított „Brandz Top 100” listán, a társaság az Apple-t és a Microsoftot előzte meg. A rangsorban szereplő márkák összesített értéke 3640 milliárd dollár, ez 8 százalékos növekedést jelent a tavalyihoz képest. A technológiai brandek uralják a listát, közülük az öt legértékesebb a teljes rangsor összértékének negyedét adja.

A Google márkaként 245,6 milliárd dollárt ér a Brandz Top 100 rangsor szerint, ez 7 százalékos növekedést jelent a tavalyihoz képest. Az első három pozícióban egyébként nem történt változás, sorban az Apple és a Microsoft követik a Google-t. Érdekesség azonban, hogy míg az Apple márkaértéke csak 3 százalékkal bővült, addig a Microsoft 18 százalékos növekedést ért el a listát összeállító szakemberek szerint.

A Top 10-ben és a teljes rangsorban is meggyőző a technológiai cégek fölénye. Az elitben – vagyis a tíz legértékesebb márka között – hat technológiai besorolású márka szerepel, azonban a BrandZ készítői az Amazont a kiskereskedelemhez sorolták, míg az AT&T a távközlési szektor képviselőjeként van ott a mezőny élén. Az Amazon kapcsán érdekesség, hogy egy év alatt 41 százalékkal nőtt a márkaértéke, ezzel három helyet javítva már a negyedik a rangsorban. Ezzel a fejlődéssel egyébként a harmadik lett a legnagyobb márkaérték növekedést elérő brandek között. Az Adidas 58, a Moutal pedig 48 százalékos fejlődést tudott felmutatni.

A 100-as listán mindössze egy, a médiához szorosabban köthető márka szerepel, a Disney a 18. pozíciót szerezte meg, 52 milliárd dolláros értékkel. Az idén új szereplőként jelent meg a YouTube és a Netflix a rangsorban, azonban a készítők a technológia kategóriába sorolták mindkét brandet, előbbit 16,8, utóbbit pedig 12,1 milliárd dolláros értékkel.

A Brandz Top 100 tanulmányt a WPP marketing és márkatanácsadó, valamint cége, a Kantar Millward Brown készíti. Ez a világon az egyetlen rangsor, amely potenciális és jelenlegi fogyasztók értékelését is felhasználja - a pénzügyi adatok mellett - a márkaértékek meghatározásához. A jelentés elkészítéséhez több mint 3 millió vásárlót kérdeztek meg globálisan, mintegy 120 ezer márka kapcsán.

 

Olvass tovább!

Jönnek a tanulni tudó robotok

Ennyit keresnek a menő informatikusok Magyarországon

Kiberbiztonsági versenyt indít a Trend Micro

Forrás: mmonline.hu
 
Ajánlom ismerőseimnek Küldés emailben

Ajánlott állások

Lakáshitel üzletfejlesztés gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Export Administrator- French Speaking
 Budapest
bp Finance Business & Technology (FBT)
Alkalmazás üzemeltetési gyakornok
 Budapest
MAVIR ZRt.
Adminisztratív munkatárs - beszerzési terület (határozott idő)
 Budapest
Lidl
Junior Cloud Platform Administrator 1
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Még több hasonló állás

Közelgő események

OPEN NIGHT - Gyárlátogatás a P&G Budapest gyárában
  2025. június 19.
Összes esemény


@
  • Adatkezelési tájékoztatóban
  • Felhasználási feltételekben
  • GYIK
  • Hirdetési lehetőségek
  • Kapcsolat
  • Copyright © 2025 frissdiplomas.hu

Elfelejtett jelszó
 Profilom

 Beállítások

 Letöltések

 Kilépés