Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.

A támogatásról részletes információt itt találsz.

  • KarrierIndító
  • Állások
  • Események
  • Cégek
  • Blog
  • Munkaadóknak

Menü

  • KarrierIndító
  • Állások
  • Események
  • Cégek
  • Blog
  • Munkaadóknak
  • Regisztráció
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Belépés

Hírek

Repülő autóval gyújthatják meg az olimpiai fáklyát

Mérnök, Technológia, Újítás
2017. Máj 23.

Mi több, a célra kijelölt elektromos meghajtású jármű akár már az esemény kezdete előtt kiskereskedelmi forgalomba kerülhet.

A Toyota is beszállt a repülőautó-őrületbe, és beállt egy fejlesztő csapat mögé, amely egy 10 méter magasságban, akár 100 kilométer per órával elröpködő drónszerű jármű kifejlesztését tűzte ki célul magának. A Skydrive-ot a Cartivator nevű startup 30 ifjú tagja és Masafumi Miwa személyében a Tokushima Egyetem drónszakértője igyekszik létrehozni.

A cél, hogy a kocsi már jövőre repülni tudjon, és még a 2020-as Tokiói Olimpiai Játékok előtt kiskereskedelmi forgalomba kerüljön, az ő közreműködésével szeretnék ugyanis lángra lobbantani a világ egyik legfontosabb sporteseményének ikonikus fáklyáját. A Zenmono közösségi finanszírozási oldal szerint a 2,9 méteres hosszúságú, elektromos meghajtású Skydrive bármilyen közútról a levegőbe tud emelkedni, „intuitív” (bármit is jelentsen ez), valamint könnyen irányítható. A Toyota egy nagyjából 100 millió forintnak megfelelő összeget, illetve a maga gépészmérnökeinek szaktudását injektálta bele a projektbe. A csapatot emellett támogatja még Taizo Sun, az internetes játékokat fejlesztő GungHo Online Entertainment alapítója is, illetve a közösségi finanszírozási csatornán is szépen hízik a projektet támogató felajánlások összege.

Az Ubertől a Kitty Hawkon keresztül a kínai Ehangig már számos cég rálépett a repülő autók kifejlesztésének rögös útjára. Az ilyen repülő masinák teszteléséhez és hitelesítéséhez az USA-ban ugyanakkor több millió dollárra és az illetékes szövetségi hatóságok hozzájárulására is szükség van, ami miatt a megvalósítás sokkal keményebb dió, mint amilyennek látszik. A HondaJetet például az amerikai Szövetségi Repülési Hivatal (FAA) 2015-ben, vagyis a koncepció életképességét igazoló repülést követő 12. évben hitelesítette.

Japánban az engedélyeztetési folyamat némileg gördülékenyebbnek látszik.

 

Olvass tovább! 

Az Ipar 4.0 jelentős változást hoz a munkakultúrában is

Rugó- és stabilizátorgyártó üzemet épít Debrecenben a thyssenkrupp

Forrás: gyartastrend.hu
 
Ajánlom ismerőseimnek Küldés emailben

Ajánlott állások

Német nyelvű telefonos ügyfélszolgálat
 Budapest
Intrum ASC Kft.
Global Markets gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Controlling Analyst gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Önkiszolgáló Innovációs Technológiák gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Junior BI Specialist
 Budapest
Recruby
Még több hasonló állás

Közelgő események

Összes esemény


@
  • Adatkezelési tájékoztatóban
  • Felhasználási feltételekben
  • GYIK
  • Hirdetési lehetőségek
  • Kapcsolat
  • Copyright © 2025 frissdiplomas.hu

Elfelejtett jelszó
 Profilom

 Beállítások

 Letöltések

 Kilépés