Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.

A támogatásról részletes információt itt találsz.

  • KarrierIndító
  • Állások
  • Események
  • Cégek
  • Blog
  • Munkaadóknak

Menü

  • KarrierIndító
  • Állások
  • Események
  • Cégek
  • Blog
  • Munkaadóknak
  • Regisztráció
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Belépés

Hírek

Repülő autóval gyújthatják meg az olimpiai fáklyát

Mérnök, Technológia, Újítás
2017. Máj 23.

Mi több, a célra kijelölt elektromos meghajtású jármű akár már az esemény kezdete előtt kiskereskedelmi forgalomba kerülhet.

A Toyota is beszállt a repülőautó-őrületbe, és beállt egy fejlesztő csapat mögé, amely egy 10 méter magasságban, akár 100 kilométer per órával elröpködő drónszerű jármű kifejlesztését tűzte ki célul magának. A Skydrive-ot a Cartivator nevű startup 30 ifjú tagja és Masafumi Miwa személyében a Tokushima Egyetem drónszakértője igyekszik létrehozni.

A cél, hogy a kocsi már jövőre repülni tudjon, és még a 2020-as Tokiói Olimpiai Játékok előtt kiskereskedelmi forgalomba kerüljön, az ő közreműködésével szeretnék ugyanis lángra lobbantani a világ egyik legfontosabb sporteseményének ikonikus fáklyáját. A Zenmono közösségi finanszírozási oldal szerint a 2,9 méteres hosszúságú, elektromos meghajtású Skydrive bármilyen közútról a levegőbe tud emelkedni, „intuitív” (bármit is jelentsen ez), valamint könnyen irányítható. A Toyota egy nagyjából 100 millió forintnak megfelelő összeget, illetve a maga gépészmérnökeinek szaktudását injektálta bele a projektbe. A csapatot emellett támogatja még Taizo Sun, az internetes játékokat fejlesztő GungHo Online Entertainment alapítója is, illetve a közösségi finanszírozási csatornán is szépen hízik a projektet támogató felajánlások összege.

Az Ubertől a Kitty Hawkon keresztül a kínai Ehangig már számos cég rálépett a repülő autók kifejlesztésének rögös útjára. Az ilyen repülő masinák teszteléséhez és hitelesítéséhez az USA-ban ugyanakkor több millió dollárra és az illetékes szövetségi hatóságok hozzájárulására is szükség van, ami miatt a megvalósítás sokkal keményebb dió, mint amilyennek látszik. A HondaJetet például az amerikai Szövetségi Repülési Hivatal (FAA) 2015-ben, vagyis a koncepció életképességét igazoló repülést követő 12. évben hitelesítette.

Japánban az engedélyeztetési folyamat némileg gördülékenyebbnek látszik.

 

Olvass tovább! 

Az Ipar 4.0 jelentős változást hoz a munkakultúrában is

Rugó- és stabilizátorgyártó üzemet épít Debrecenben a thyssenkrupp

Forrás: gyartastrend.hu
 
Ajánlom ismerőseimnek Küldés emailben

Ajánlott állások

Modell Validációs gyakornok
 Budapest
OTP Bank Nyrt.
Senior Customer Service Representative- Dutch Speaking- Fixed-term- Part-time
 Budapest
bp Finance Business & Technology (FBT)
Alkalmazás üzemeltetési gyakornok
 Budapest
MAVIR ZRt.
Lakossági hitelezési munkatárs
 Budapest
euJOBS Kft.
Junior Auditor (Pályakezdő Könyvvizsgáló)
 Budapest
Forvis Mazars Kft.
Még több hasonló állás

Közelgő események

OPEN NIGHT - Gyárlátogatás a P&G Budapest gyárában
  2025. június 19.
Összes esemény


@
  • Adatkezelési tájékoztatóban
  • Felhasználási feltételekben
  • GYIK
  • Hirdetési lehetőségek
  • Kapcsolat
  • Copyright © 2025 frissdiplomas.hu

Elfelejtett jelszó
 Profilom

 Beállítások

 Letöltések

 Kilépés