Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.
Mi már ismerjük a jövő marketing trendjeit: márciusban pedig neked is bemutatjuk őket!
Azzal, hogy minden mérhetővé vált megváltozott, ahogyan tervezünk, optimalizálunk és kivitelezünk. Az adatok ugyanakkor a tartalom minőségére is hatással vannak - segítenek, hogy a márkák egyedi vásárlói élményt nyújthassanak. A tartalom folyamatosan új formát ölt és felértékelődik, mert a jó content a kulcs az elkötelezett vásárlókhoz. Ez az a pont, ahol tartalom és adat összeér!
A jövő marketingje minden bizonnyal sokrétűbb és emberibb lesz - egy kis csavarral. Sokrétűbb, mert egyre több csatorna áll a rendelkezésre, egyre több technológia. Emberibb, mert az üzenetek csak akkor érik el a fogyasztók ingerküszöbét, ha bevonóak, ha általuk bárki a márkaélmény részesévé válhat, akár alakíthatja is a terméket magát. A csavar pedig ott lesz, hogy az emberibb kommunikációhoz a gépi eszközök és az adatalapú kommunikáció fog segítséget nyújtani.
De merre vezet az út az adatokon és a márkatörténeteken keresztül? Hogyan tudom személyre szabni az üzenetem, a felhasználói élményt, a tartalmat, vagy akár az eszközt és a csatornát magát? Hogyan tudom hasznosítani a tartalomgyártásban az adatokból nyert tudást? Már most látható hogy a jövő marketingesére sokkal összetettebb kihívások várnak - a mainál specializáltabb tudással és elemzőbb szemlélettel tud majd igazán eredményes lenni.
A Future of Marketing konferencián nem elméletekről, hanem azokról a marketingmegoldásokról és skill-setről beszélünk, amik már ma is aktívan formálják a szakma jövőjét.
JELENTKEZÉS ÉS RÉSZLETEK >> goo.gl/d1jwou