Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.
A Budapest Business Club büszkén mutatja be őszi nyitó előadását, melynek keretein belül mindent megtudhatsz a Dorkoról, a márka kialakulásáról, marketingstratégiájáról illetve arról, hogyan támogatják a magyar zenei előadókat.
A DORKO magyar divatmárka, a kezdetektől magyar művészekkel dolgozik együtt. A kollaborációkkal a céljuk, hogy összekössék a divatot a művészettel. Nagy hangsúlyt fektetnek a tehetségek felkutatására és támogatására, legyen szó festőről, szobrászról vagy éppen graffiti művészről. A márka nagykövetei többek között Bercsényi Balázs, Marsalkó Dávid, Szivák Zsolt, Deniz, Szőke Gábor Miklós.
Ha érdekel, hogyan lett rövid időn belül hazánk egyik legkedveltebb divatmárkája a Dorko akkor gyere el 2017. szeptember 13-án 17:20-kor az E épület IV. előadójába!
A jó hangulat garantált, már csak TE hiányzol ;)
Budapesti Corvinus Egyetem, E épület IV.
Budapest, 1093
2017. szeptember 13., 17:20–18:50
Az esemény mindenki számára nyitott és ingyenes, de előzetes REGISZTRÁCIÓHOZ KÖTÖTT:
https://www.eventbrite.com/e/hogyan-lett-sikeres-a-magyar-divatmarka-a-dorko-story-tickets-37347665874