Oldalunkon cookie-kat használunk, hogy még jobban Rád szabhassuk tartalmainkat, karrierlehetőségeinket. Részleteket itt olvashatsz.
Hogyan hozzuk ki a legtöbbet vállalkozásunk kommunikációjából költséghatékonyan, a PR eszközeivel? Ingyenes workshopunkon Tordai Ágnessel, PR és kommunikációs szakemberrel, a Prime Time Communications ügyvezetőjével járjuk körül az alábbi témákat:
- Hogyan kezdjünk hozzá a kommunikációhoz?
- Hol a helye a kommunikációnak az üzleti tervben? Stratégia vagy megvalósítás?
- Hogy határozzuk meg a kommunikációs célokat?
- Mit tegyünk azért, hogy ne kidobott pénz legyen a kommunikációra fordított összeg?
- Miért bízzunk meg külsőst, ha mi is meg tudunk oldani egy csomó mindent? (Vagy éppen miért ne?)
- Hol találunk olcsó/költséghatékony eszközöket?
- Miből áll a kommunikációs terv?
- Arculati alapok a névjegytől a honlapig
- Kreativitás vs szorgalmas aprómunka
- Gyors hatás vs hosszú távú eredmények
- Milyen eszközöket érdemes használni? Kell-e blogot írni? -
Érdemes-e a LinkedInen posztolnunk? Beválik-e az Instagram kampány?Mennyitérnek ma a hagyományos csatornák, mint a print vagy a TV és rádió?
- Hogyan tudjuk mérni a kommunikáció hatását?
- Mit lát a célcsoportunk belőlünk a végén?
- Mi kell a folyamatos növekedéshez? Mit tehetünk ezért a PR eszközeivel?
2017. június 1., 15:00–17:30
Bálna Budapest Fővám tér 11-12., Budapest, 1093
A rendezvényre minden érdeklődőt szeretettel várunk!
A rendezvényen a részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
Regisztráció itt: http://bvk.hu/sikeres-integralt-pr-es-kommunikacio-a-gyakorlatban-2017-junius-1